Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
Widziałem ten test na skuterowo.pl ale ten jest bardziej treściwy. Beniamin82 pokazuje tutaj na co zwrócić uwagę i aby w ogóle ją zwrócić na montaż odbieranego sprzętu. Bo złożyć a złożyć to często są dwa różne pojęcia. Jak dla mnie test bardzo przydatny tym bardziej że ten model mnie interesuje.
Cześć,posiadam takiego zippka.U mnie również potrzebna była regulacja ale oglądając recenzję stwierdzam ze jeszcze jest coś nie tak,przy ok 6000 obrotów dławi go troszkę.Na tą chwilę v max 93 km/h wg.gps przy mojej wadze ok.102 kg.Co do jakości pierwszego przeglądu żeby nie odstraszać potencjalnych kupców to tyczy się wszystkich marek Beniamin, odsyłając motocykl serwis dokonał innych modyfikacji poza regulacją ?czy może na przykład wymienili dyszę główną?
Mariusz pisze: Beniamin, odsyłając motocykl serwis dokonał innych modyfikacji poza regulacją ?czy może na przykład wymienili dyszę główną?
Obawiam się że wsadzili kulkę papieru toaletowego w dolot powietrza do filtra i na tym się regulacje skończyły...ale mogę się mylić. Nie wiem co było przy motocyklu robione, ja go nie rozkręcam, ani oni mi się nie tłumaczą. Poprosiłem o motocykl sprawny do jazdy celem przetestowania i nagrania recenzji...
Co tu opisywać, toż to junak123 model już dawno przetestowany. Dla mnie to trochę takie niesmaczne, zipp jak chce być poważną marką to niech wybierze coś oryginalnego, a nie na plecach Junaka wchodzi na rynek z modelem, który już wszyscy znają.
Krzysztof zgodzę się z Tobą.Dziwne to trochę i dla mnie było, choć jak wspomniałem na początku Barton też miał go w ofercie. Ale brytyjski oddział zontes sprzedawał chyba ten model wcześniej niż almot.
A mógłbyś mi powiedzieć dlaczego słowo chińczyk czy nazwa fabryki produkującej dany motocykl to u wszystkich tabu? Każdy testujący cokolwiek opisuje to tak jak gdyby te motocykle zostały w Polsce wyprodukowane a przynajmniej zaprojektowane.
A to przecież tylko import z katalogu i opieka posprzedażna.
Zgodzę się tylko częściowo,faktycznie Zipp mógł wybrać model niespotykany dotychczas na naszym rynku ale wolał nie ryzykować? dlatego wybrał model sprawdzony i cieszący się niemalejącym powodzeniem. Panie Krzysztofie idąc Pana tokiem myślenia to Almot zrobił to samo,nie stworzył własnej marki tylko wszedł na rynek wykorzystując nazwę Junak do dystrybucji motocykli z Chin.Poza tym VZ-2 to nie junak 123 ani barton fnx -one wszystkie to HJ125-5A Monster 3 generation
Widzie że kolega jaskiniowiec bardzo broni Junak. ( ciekawe dlaczego? ) przepraszam junak to wykupił prawa do tego motocykla. A w sumie , junak, romet, zipp to chińczykie ubrane w polskie loga Beniamin ma racje ze podaje prawdziwe pochodzenie sprzetu.