beniamin82 pisze:To zależy...morph wymieniał całe koło z osprzętem na koło z rometa r150. R125 może też pasować. Wtedy będziesz miał spokój na 20tyś i gumy wymienisz za 30-40zł.
Jak chcesz to można te tuleje reanimować, jedni kupują nowe inni dają teflonowe a jeszcze inni wąż zbrojony z myjek ciśnieniowych.
No i git, tulejki i gumy wciąż są dobre. Sworznie też nie są w złym stanie - nie ma na nich wytarć lub wgłębień. Będę musiał użyć odpowiednich podkładek by luz zlikwidować.
Jutro jadę na wyprasowanie zatartego łożyska z tylnego koła. Moje pytanie jest jednak inne: jakie powinny być luzy zaworowe? W instrukcji znalazłem informację, że luz powinien na zaworze dolotowym i wydechowym mieć wartość 0,05 mm. Czy lepiej ustawiać na gorąco czy na zimno? Pytam się bo jutro chciałbym od razu ogarnąć też te zawory.