Bura suka DR 800 rocznik `93

Re: Bura suka DR 800 rocznik `93

Postautor: Jack dodano: 18 mar 2015, 10:42

Są duże i solidne, czego chcieć więcej. Mają być do ciężkiej roboty i na pewno dadzą radę :D . Jeszcze centralny i zapakujesz się w każdą trasę.
Romet Kadet 50 -> Romet Mińsk 125 -> Romet Soft 125 -> Romet R 250 -> Yamaha FJ 1200 A-> HONDA CBF 600 S
Awatar użytkownika
Jack
Klubowicz
 
Posty: 2324
Rejestracja: 15 cze 2012, 23:34
Lokalizacja: Podbeskidzie
Motocykl: Honda CBF 600 S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 57

Re: Bura suka DR 800 rocznik `93

Postautor: Luca dodano: 18 mar 2015, 14:19

Proponuję naklejkę z tyłu 'Uwaga pojazd szerokogabarytowy' i na drugi kufer 'Uwaga pojazd nieco zachodzi przy skręcie' :rotfl:

P.S.
Konkretne te kufry. Pasują do tego moto :oklasky:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Re: Bura suka DR 800 rocznik `93

Postautor: Fobos1 dodano: 18 mar 2015, 16:29

W jaki sposób rozwiązałeś mocowanie kufrów do stelaży, możesz dać zdjęcie?
Awatar użytkownika
Fobos1
Forumowicz
 
Posty: 155
Rejestracja: 31 maja 2014, 10:48
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: był JunakM25,jest HondaCB500F
Płeć: mężczyzna

Re: Bura suka DR 800 rocznik `93

Postautor: Deamiens dodano: 18 mar 2015, 17:20

Tak jak w 90% takich konstrukcji, krążki z ertalonu + płaskownik "zahaczający" o stelaż:
Obrazek
Żródło: www.kufryalu.pl , u mnie wygląda niemalże identycznie.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Re: Bura suka DR 800 rocznik `93

Postautor: Fobos1 dodano: 18 mar 2015, 19:24

Bardzo solidnie to wygląda. U mnie w kuferkach są plastikowe zaczepy monokey i jakoś nie ufam im w 100%, ale może nie odpadną.
Awatar użytkownika
Fobos1
Forumowicz
 
Posty: 155
Rejestracja: 31 maja 2014, 10:48
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: był JunakM25,jest HondaCB500F
Płeć: mężczyzna

Re: Bura suka DR 800 rocznik `93

Postautor: Deamiens dodano: 13 maja 2015, 20:33

Jak by nie patrzeć "idzie sezon", to w jednym poście machnę drobne podsumowanie co zrobiłem od jesieni w "Burej suce", choć na dobrą sprawę już wcale nie suce :)

- nowa tylna opona Mitas E07
- łożyska kół przód + tył
- łożyska główki ramy
- filtr powietrza
- zębatka przednia (na cały napęd jeszcze przyjdzie czas)

Pomijam (dość częstą, bo co 6k km) wymianę oleju, filtra oleju, regulację luzów zaworowych, napinanie łańcuszka balansowego. I wymianę linki gazu z powodu awarii, czyt. urwania. Dwukrotnego.

Co do kwestii użytkowych, to doszły grzane manetki, komplet kufrów aluminiowych i olejarka do łańcucha. Na chwilę obecną nalatane ciut ponad 78k km, i mimo że czasem uda się zejść poniżej 6/100, to i tak średnia wychodzi 6.3-6.5/100, nie mam bladego pojęcia jak selmen osiągał spalanie rzędu 5/100 :)) Z plusów, to najwyższe spalanie wychodzi solo, z pasażerką czy z pasażerką i kuframi wychodzi mniej więcej na to samo, w granicach 6/100. Dla porównania, solo ponad 7/100...

Z rzeczy "pilnych do zrobienia" jest wymiana przedniego przewodu hamulcowego na oplot, w Wilkasach zabrakło mi kilku cm do zaparkowania w czyimś bagażniku gdy zbyt późno się zorientowałem, że koleś niemal się zatrzymuje a nie lekko zwalnia... Siła i dozowalność przedniego hamulca jest tragiczna, zwłaszcza przy lekkim przeciążeniu motocykla.

Podsumowując, motocykl jest niezły, ale specyficzny. Przy wyższych prędkościach brak mocy, przy niższych, na luźniejszych nawierzchniach nieraz miałem wrażenie że sprzęgło się ślizga. Do momentu zerknięcia w lusterko. No i to singiel, spory singiel. Ogólnie wszystko wskazuje na to, że DR`a będzie miała u mnie dożywocie, tak jak i poprzednie :) Mam tylko nadzieję, że nie skończy jak Motorro...

Niby w rok machnąłem tylko 10k km, ale cóż, taka praca. W tym roku... coś planujemy :) Może się okazać, że we wrześniu będzie podsumowanie po kolejnych 10k km :)
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Re: Bura suka DR 800 rocznik `93

Postautor: selmen dodano: 13 maja 2015, 20:40

I pomyśleć, ze Ci taki dobry motor tak bezrefleksyjnie sprzedałem ;)
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Re: Bura suka DR 800 rocznik `93

Postautor: DaJan dodano: 13 maja 2015, 21:09

Szacun...przecierz przeszedłes na skutery... ;p -pozdro.
Największym przeciwnikiem marzeń jest portfel.
Awatar użytkownika
DaJan
Klubowicz
 
Posty: 1524
Rejestracja: 30 sie 2009, 10:58
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: Keeway Cruiser 250V-Romet R150
Tel. kom.: 511429521
Płeć: mężczyzna
Komunikator: 5789859
Wiek: 69

Re: Bura suka DR 800 rocznik `93

Postautor: mike_russ dodano: 12 cze 2015, 20:14

A ja myślałem, że moja "piracka skrzynia" jest za duża... ;)
Awatar użytkownika
mike_russ
Sympatyk
 
Posty: 2120
Rejestracja: 12 sie 2009, 22:25
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Zipp Raven "Dzikus"
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 13140250
Wiek: 43

Re: Bura suka DR 800 rocznik `93

Postautor: selmen dodano: 14 cze 2015, 22:13

rozłożyłeś ten silnik? co tam się dzieje? pisz coś trochę...
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

PoprzedniaNastępna

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron