Morph pisze:Dzisiaj odebrałem moto z przeglądu na 500 km ,przy oddawaniu zgłosiłem ,że wolne obroty żyją własnym życiem ,raz jest 2500 rpm innym razem moto gaśnie na światłachMechanik stwierdził ,że Division tak ma ,i jeżeli się upieram to on może jedynie wymontować gaźnik i wysłać do Rometa ,ale z doświadczenia wie ,że odeślą go z adnotacją ,że zregenerowany ,ale w rzeczywistości nic nie zrobią .jak radzicie olać sprawę ,upierać się na reklamację w Romecie ,czy też poczekać do końca gwarancji i dać jakiemuś "magikowi"
W sumie da się z tym żyć ,ale przy takich temperaturach jak dzisiaj trochę boję się o silnik jak stoję w korku...
kalin20 pisze:Luzy warto kontrolować co 1000 km
Wartości:
-ssące 0.5mm
-wydechowe 0,8mm
mariusz_ino pisze:
PS. Mam przejechane 3,5tys. km. Myślicie że warto sprawdzić luzy zaworowe? Czy znacie wartości jakie są w Divisionie 249 ? Dodam, że moto pali na dotyk obojętne czy zimny czy ciepły, zbiera się płynnie nie gaśnie. Silnik pracuje wzorowo.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość