Zipp Pro 50 -przeróbka cylindra z 50 na 80

Zipp Pro 50 -przeróbka cylindra z 50 na 80

Postautor: matrix dodano: 09 maja 2012, 17:03

Czy ja na zdjęciu nie widzę przypadkiem alu cylindra? :)
matrix
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 14 sty 2012, 21:42
Motocykl: Romet R-250
Płeć: mężczyzna

Zipp Pro 50 -przeróbka cylindra z 50 na 80

Postautor: Michał_66 dodano: 09 maja 2012, 17:05

matrix pisze:Czy ja na zdjęciu nie widzę przypadkiem alu cylindra? :)


Nie cylinder jest żeliwny tylko zatarte były cechy 72 cm i jest siknięty na srebrno zeby nie było widać
Michał_66
 

Zipp Pro 50 -przeróbka cylindra z 50 na 80

Postautor: matrix dodano: 09 maja 2012, 17:50

AA, bo wygląda jak aluminium :) Dobra już nie spamuję :D
matrix
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 14 sty 2012, 21:42
Motocykl: Romet R-250
Płeć: mężczyzna

Zipp Pro 50 -przeróbka cylindra z 50 na 80

Postautor: DJZIELAKQ211 dodano: 10 maja 2012, 00:12

i to jest ten co na 80 przerabiałeś?? gorzej jak policija cię dorwie wtedy :whip: bedzie kara :D :motor:
Awatar użytkownika
DJZIELAKQ211
Forumowicz
 
Posty: 12
Rejestracja: 26 lut 2012, 14:47
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Motocykl: ZIPP PRO 5O
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Zipp Pro 50 -przeróbka cylindra z 50 na 80

Postautor: Michał_66 dodano: 10 maja 2012, 06:13

DJZIELAKQ211 pisze:i to jest ten co na 80 przerabiałeś?? gorzej jak policija cię dorwie wtedy :whip: bedzie kara :D :motor:

w papierach jest 49cm3 gołym okiem zmian nie widać musieliby się bardzo starać :] rozebrać głowice i mierzyć średnice cylindra :P bo zewnętrzne wymiary są takie same :)
Michał_66
 

Zipp Pro 50 -przeróbka cylindra z 50 na 80

Postautor: DJZIELAKQ211 dodano: 10 maja 2012, 09:16

no ok a doszły mnie słuchy że mają ponoć jakiś miernik spalin czy cuś?? i wtedy mógłby być problem?? wystarczy wiedzieć po prostu gdzie można sobie pozwolić na ''Prędkość'' :motor:

-- EDYTOWANY Dzisiaj, 08:21 --

a i ja jeszcze z takim pytankiem pisze tu bo nie chce nowego tematu zaczynać na jedno pytanie, ile może spalić silnik 110ccm na 100 km?? bo ten co mam w zipp-ie obliczyłem że spala 2,25 na 100 km. dzięki za odpowiedzi :motor:
Awatar użytkownika
DJZIELAKQ211
Forumowicz
 
Posty: 12
Rejestracja: 26 lut 2012, 14:47
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Motocykl: ZIPP PRO 5O
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Zipp Pro 50 -przeróbka cylindra z 50 na 80

Postautor: Michał_66 dodano: 10 maja 2012, 09:32

a i ja jeszcze z takim pytankiem pisze tu bo nie chce nowego tematu zaczynać na jedno pytanie, ile może spalić silnik 110ccm na 100 km?? bo ten co mam w zipp-ie obliczyłem że spala 2,25 na 100 km. dzięki za odpowiedzi :motor:


Różnice w spalaniu nie są duże sam widzisz 50 cm pali ponad dwa literki 250 V pali w zależności od tego jak kto jeździ w granicach 3-3,5 a na wtrysku nawet mniej z tego co chłopaki mówili w Przywidzu bo było tam parę nowych 250 V na wtrysku Keewaya spalanie wyszło im na trasie 2 literki z małym haczykiem więc podejrzewam że w trójce powinien się zmieścić zresztą 50 cm jak na swoją pojemność i tak pali najwięcej moja 72 cm pali ok 2,5 l/100km.
Michał_66
 

Zipp Pro 50 -przeróbka cylindra z 50 na 80

Postautor: matrix dodano: 10 maja 2012, 10:01

Mi 72cc przy gaźniku 22mm pali 2,2l :)
matrix
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 14 sty 2012, 21:42
Motocykl: Romet R-250
Płeć: mężczyzna

Zipp Pro 50 -przeróbka cylindra z 50 na 80

Postautor: DJZIELAKQ211 dodano: 11 maja 2012, 00:41

Oki dzięki za odpowiedź :D :dobrarobota: :motor:
Awatar użytkownika
DJZIELAKQ211
Forumowicz
 
Posty: 12
Rejestracja: 26 lut 2012, 14:47
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Motocykl: ZIPP PRO 5O
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Poprzednia

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron