CXM 250V

CXM 250V

Postautor: RL77 dodano: 30 lip 2008, 20:42

Też nie mam pojęcia, dlaczego ma tylko tyle (w dow. rej. ma wpisane 10,2 KW) ale wszystkie dotychczasowe górki pokonywałem na 5-tym biegu bez specjalnego kręcenia manetką (jazda z prędkościa 70-80 km/h wg. wskazań chińskiego zegara :D ), a mam 183 cm i 95 kg, wiec jak dla mnie początkującego motocyklisty na razie wystarczy...
RL77
Forumowicz
 
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2008, 15:41
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Yamaha Diversion 900
Wiek: 48

CXM 250V

Postautor: LEFTHANDY dodano: 30 lip 2008, 21:57

To nie jest podobna V-ka. To ta sama V-ka. Jedyna rada: motorek jest z 2006. Sprawdź jakość elektryki.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

CXM 250V

Postautor: LEFTHANDY dodano: 30 lip 2008, 22:02

RL77 pisze:Też nie mam pojęcia, dlaczego ma tylko tyle (w dow. rej. ma wpisane 10,2 KW)



Wszystko zależy przy ilu obrotach: 19 Kw ma przy ponad 8500 obr/min. Te 10Kw odpowiadają tak na oko 6000 obr.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

CXM 250V

Postautor: RL77 dodano: 30 lip 2008, 22:51

LEFTHANDY pisze:To nie jest podobna V-ka. To ta sama V-ka. Jedyna rada: motorek jest z 2006. Sprawdź jakość elektryki.


Powiem tak, chińscy elektrycy nie za bardzo przykładają sie do spraw kabelkowych, muszę je po prostu dobrze polutować, żeby złączki same nie poodpadały na dziurach. W najbliższym czasie muszę podjechać do Agromy, żeby sprawić sobie nowe markowe made bu Ursus oświetlenie, no i muszę przerzucić posty w forum jak to dobrze podłączyć no i przy okazji było tam chyba mówione coś o wymianie przekaźnika (chyba z malucha). No a jutro przed grilem :piwo: muszę go gruntownie przejrzeć (tu posmarować, tam dokręcić :D) no i pochwalić się rodzinie :oklasky:

No a od poniedziałku ruszam z trasę :chopper2: do pracy i z powrotem czyli 120 km dziennie, więc to będzie jego i mój sprawdzian na wytrzymałość
RL77
Forumowicz
 
Posty: 17
Rejestracja: 09 maja 2008, 15:41
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Yamaha Diversion 900
Wiek: 48

CXM 250V

Postautor: LEFTHANDY dodano: 09 sie 2008, 14:01

Nie obawaj się. Jak na taki sprzęt to jest dosyć wytrzymały. Sprawdź jeszcze jakość spawów tam tych wzmocnień przyspawanych do ramy, do których przymocowany jest tylni wahacz.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Poprzednia

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość