paweljunkers pisze:CD,jak uszczelniałem wczesniej zbiornik to było w nim trochę piachu,przy okazji uszczelniania kilka razy go przepłukałem z błogą świadomością że syf zatrzymał się na siatce ssaka pompy paliwa i filtrze na przewodach, niestety coś tam poszło na wtryski,zamierzam wym.filtr -jak taki dostanę i dołożyć papierowy na przewód plus opaski,nie wiem czy da się wyczyścić wtryski by nie zepsuć,czy dać temu spokój i niech resztę załatwi STP ?
Witam, swego czasu także przerabiałem wskazany przez Ciebie problem.
1. Wtryski da się wyczyścić, ja korzystałem z http://www.regeneracja.wtryskiwaczy.pl/, całkowity koszt ok. 150zł, natomiast sam musisz zdemontować i zamontować z powrotem. Nie jest to trudne, ale wymaga ściągnięcia zbiornika.
Poza tym musisz dokładnie opisać jakie masz problemy z motorem oraz podać jakie wartości nim osiągasz Vmax, spalanie, jak wyglądają świece.
Wstępnie każdy nowy użytkownik wymienia świece zapłonowe (irydowe są dobre, cena za 2 szt.ok. 65zł ) + przewody wysokiego napięcia(15 zł) i fajki (20 zł)+ czyszczenie filtra powietrza (to jest prawe jajo).Filtr można wymienić, gdyż pasuje do niego od Yamahy Virago 250 -- http://www.sklepmotocyklowy.pl/pl/produ ... etrza.html.
Jak to nie da rady, to sprawdź czujnik temp. silnika. Kolega NIKT dał wcześniej link. Sam czujnik możesz bez problemu zanurzyć w wodzie gdyż jest cały oblany w plastyku. Jak we wrzątku zejdzie do ok. 750 Ohm to jest OKEY.
Jak nie czujnik to jedź na stację kontroli pojazdów i niech Ci sprawdzą skład spalin na analizatorze (koszt ok. 30 zł).
Ja bym nie stosować dodatkowego filtra paliwa (papierowego), gdyż ilość paliwa dozuje komputem ECU i może to zaburzyć jego odczyt objętości.
powodzenia i pozdrawiam