Masz tu schemat. (Oczywiście rozmawiamy tu o V2 250).
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... fc14f.html Jak widzisz moduł CDI jest rozrysowany na dole. Sprządź czy dochodzi do niego napięcie, po pstryknięciu guzika zapłony na prawej manetce powinno pojawić się napięcie na przewodzie który wchodzi do tej dużej 4pinowej kostki (prawdopodobnie o kolorze brązowo-czerwony). Masę CDI masz bodajże na szarym.
Następnie sprawdź czy sygnał z czujnika położenia wału dochodzi. Jest na tej mniejszej wtyczce. Jaki widzisz ze schematu są tu dwie wtyczki po drodze z czujnika położenia wału. Możliwe że jeśli nie będziesz mieć sygnału to coś się stało z ta bliżej silnika.
Schemat jest od mojego moto ale zasada podłączeń powinna być ta sama. Mogą różnic się kolory przewodów lub umiejscowienie wtyczek.
Cewki zawsze sterowane są masą. Więc plus powinien być na stałe do cewek. Masa dopiero przychodzi z modułu zapłonowego (CDI).