Nasze motocykle
Romet R250 2012 (foxmolder)

Zawsze chciałem mieć Yamahę Virago albo Hondę Shadow. W końcu zrobiłem prawko i zacząłem szukać motocykla dla siebie. Niestety w cenie normalnej, miałem do wyboru jedynie trochę leciwe „japonie”, a ja chciałem coś nowego. Nie pamiętam już gdzie, zobaczyłem Zippa Roadstar. O rany, to coś dla mnie, nowy, ładnie wygląda i tylko 7 tysięcy. Zacząłem przeglądać Internet w poszukiwaniu informacji i ofert. W grę zaczął wchodzić też Keeway Supershadow oraz Cruiser. Oglądałem też Junaka M16 i M11. Junak był jednak za drogi, a Keeway był w mojej okolicy niedostępny. Motocykl chciałem kupić blisko domu, żeby w miejscu zakupu serwisować. Wtedy przypadkiem trafiłem na Rometa R250, który wyglądał na moje oko, solidniej niż Zipp. Miał ładniejszą sylwetkę i był bordowy, a nie czarny, a ja nie chciałem czarnego motocykla. Obejrzałem – poczytałem (najwięcej na forum KCM) – kupiłem.

foxmolder_th
Więcej…
 
Yuki 400 Darker LF 400 (Oleńka)

Apetyt rośnie w miarę jedzenia.
Półtora sezonu przejeździłam na wdzięcznym Zipp Roadstar 250, kiedy zamarzyło mi się coś mocniejszego. Miałam dylemat, bo obawiałam się ciężaru motocykla. Chodziło przede wszystkim o to, żeby nie mieć problemów przy manewrowaniu na parkingu i podnoszenia motocykla do pionu bez jakiegoś większego wysiłku. Drag Star 650 mojego męża zdecydowanie był za ciężki.

Siadłam na Virago 535 – nie było źle. Na większy nie miałam szans, chyba że zaczęłabym jakieś siłowe treningi. Virago mogło być, ale.... chciałam NOWY motocykl. W dodatku zdecydowanie chopper i żeby pozostać wierną "miłości", koniecznie chiński. O polskim rynku mogłam zapomnieć.

yukith
Więcej…
 
Yamaha XJ900S (ŻOŁNIERZ)
Odwiedzający naszą stronę pewnie pamiętają moją V-kę Rometa- został sprzedany, oczywiście nadal jeździ w barwach Klubu.
Niestety, niewielka moc motocykla nie powalała na kolana więc postanowiłem zmienić motor na coś szybszego, mniej obsługowego(na kardanie) i zdolnego do pokonywania dużych odległości bez zmęczenia – zarówno mojego jak i moto.
Wybór padł na Yamahę XJ900s z 98r.którą wypatrzyłem na Śląsku. Ponieważ nie lubię się długo zastanawiać kupuję bilet na ciuchcię i jadę! Na miejscu okazało się że motocykl wygląda jeszcze ładniej niż na zdjęciach, więc szybka decyzja i Yamaha jest moja.
zolnyamaha

 

Więcej…
 
Romet K-125 "Lis" (Mike_russ)
Mój pierwszy motocykl, kupiony przez wzgląd na praktyczność i oszczędność po wielu przymiarkach. Używany głównie dla dojazdu przez miasto do pracy, ale i na dalszą wycieczkę bez problemu można się nim wybrać. Lis1th
Więcej…
 
Keeway Supershadow V 250ccm (Wiesław)
Sądzę, że inspiracją do zakupu motocykle najbardziej zbliżonego do linii klasycznego choppera była seria programów telewizyjnych „Amerykański chopper” o firmie OCC. Co prawda pojemnoœć mojego moto to tylko skromna imitacja legendarnych maszyn, ale w zupełnoœci zaspokaja moje oczekiwania i potrzeby. Moje doœwiadczenia motocyklowe zakończyły się 25-lat temu na kultowej WSK-125. W tamtych czasach był to bardzo popularny jednoœlad. Prostota budowy gwarantowała dużą niezawodnoœć i znikomą awaryjnoœć motocykla. Z tego okresu mam mnóstwo wspaniałych wspomnień z licznych wyjazdów. Keeway Supershadow V 250ccm nabyłem w czerwcu 2008 roku. Do tej pory nakręciłem prawie 9000 kilometrów. Licząc praktycznie to półtora sezonu więc wynik nie najgorszy.
wieslaw
Więcej…
 
KTM Duke Super Moto LC4 640 (DUKE)
Oczkiem w głowie w mojej stajni jest KTM Duke ponieważ jak już niektórzy wiedzą interesuję i pasjonuję się sportami motocyklowymi,a w szczególności crossem, enduro i supermoto. Dlatego też charakterystyka tego motocykla w pełni spełnia moje oczekiwania.  Supermoto jest w modzie. Żadna inna gałąź motocyklizmu nie notuje ostatnimi laty tak gwałtownego wzrostu zainteresowania. Widowiskowe wyścigi dla zawodowców przyciągają rzesze widzów, organizowane są wyścigi dla amatorów.
To wszystko rozpala wyobraźnię i skupia uwagę na przedziwnej mieszaninie stylów, jaką stanowi motocykl enduro stworzony po to, by jeździć po asfalcie.
dukecross
Więcej…
 
Na początek był Roadstar... (mlynaszz)
Wiosną 2008 roku zacząłem przeglądać ogłoszenia w poszukiwaniu nowego samochodu. Jednak wszystko to, co mnie się podobało było poza zasięgiem finansowym. Podczas kolejnej tury, kliknąłem zakładkę „motocykle”. To, co tam zobaczyłem diametralnie zmieniło moje podejście do tematu zmiany samochodu, stwierdziłem, że auto może jeszcze poczekać. Ówczesny niski kurs euro powodował, że ceny motocykli używanych były bardzo atrakcyjne. Postanowiłem, zatem spełnić młodzieńcze marzenia i po kilkunastu latach przerwy wsiąść na dwa koła.
mlynaszzth1
Więcej…
 
Romet V250 (żołnierz)
Nabyłem swoje moto w połowie maja 2009 po rocznym przestoju w salonie. Na początku zaznaczam,że zrobiłem do tej pory 13.000km całkowicie bez żadnej awarii. Oczywiście po rocznym przestoju wszystkie elementy gumowe, a w szczególności przy podnóżkach sparciały i popękały.
zolnierz
Więcej…
 
KingWay LANDER 250 (kacpero)
Tegoroczna nowinka w ofercie Kingway'a. Klasyczne enduro, dość starannie wykonane z ciekawym zespołem napędowym. Motocykl bazuje na czterosuwowej jednostce, chłodzonej cieczą, o pojemności 249,4ccm co daje klasyfikację 250ccm.
Skrzynia pięciostopniowa, manulana. Biegi typowe dla jednostki terenowej, krótkie, silne.
Zespół napędowy zdecydowanie elastyczny. Motocykl dysponuje naprawdę przyzwoitym zapasem mocy.
Więcej…
 
HONDA SUPER MAGNA VF750C (DUKE)

Moją „MADZIĘ”zakupiłem pod  koniec sezonu 2009.Przyjechała do mnie z Krakowa po tygodniowych pertraktacjach .ale udało się .W swoim życiu do czynienia z motocyklami miałem już od młodzieńczych lat. Co prawda  w większości to były motocykle crossowe .Nastąpił czas na zmiany,wybór padł na Hondę Super Magna. Przymierzałem się  do kilku motocykli tego typu ,ale „Madzia”od razu przypadła mi do gustu  odpowiada mi pod każdym względem. Czterocylindrowy silnik (masa 85kg) procuje równo od 2500rpm do 10000rpm .posiada duży moment obrotowy pozwalający na wyższym biegu na przyśpieszenie już od 40km/h. Ma taką moc,że sprawowałby się dobrze nawet w motocyklu wyścigowym.(przyspieszenie 0-100km/h 3,5sek.)

duke02
Więcej…
 
Kaem

Motor kupiony w sierpniu 2009 w salonie.

Standardowo na początek poddany obowiązkowym drobnym poprawkom. Podokręcane śruby, wyregulowane linki, uzupełnione braki w śrubach po pierwszych jazdach. Część z nich wymieniona na lepsze jakościowo (twardsze i nierdzewne). Na początek uzupełniłem go o filtr paliwa.

kaem3
Więcej…
 
JINLUN 250 marka GATEWAY (Luca)

JINLUN 250

Jelonek, czyli Jinlun 250-5, rocznik 2005, zakupiony w Truskolasach w Motoluxie.

Przebieg na dzień dzisiejszy 14300km.

Moto mimo, że chińskie to jeszcze jeździ a to chyba dobry objaw.

No to lecimy po kawałeczku dobre i złe strony tego potwora o pojemności 250cm3.

luca1

Więcej…
 
JINLUN 150-5, Motobi Venom 150, rocznik 2005 (mkmurawski)
Motocykl zakupiłem w czerwcu 2007 od kolegi brata. Zadbany, dotarty. Znalazło się trochę wolnej gotówki, zgoda małżonki i nie zastanawiałem się długo. Jak dotychczas nie żałuję. Z motocyklem nie mam większych kłopotów. Awarie, które się przytrafiły: 1) „padł” przekaźnik rozrusznika (po telefonie do Rometa miałem nowy na biurku po 3 dniach), 2) pękło mocowanie dolnego wydechu (do 3000km były spore wibracje, to jest pewnie przyczyna, wystarczyło pospawać, bardzo zgrabnie to zrobili w jednym z gdańskich warsztatów). Zdecydowanie polecam zakup Jinluna 150 każdemu, kto planuje rozpocząć przygodę z jednośladami. mur1
Więcej…
 
Wektor 250 (Remi)
Kilka lat temu (2005r) niespodziewanie poczułem potrzebę powrotu do młodości (dość odległej !) i ponownego poczucia "wolności".

W związku z całkowitym brakiem gotówki postanowiłem kupić sobie jakiś używany motocykl. Troszkę znam się na mechanice, więc nie bałem się takiej decyzji. Zacząłem przeglądać pisma z ogłoszeniami i wtedy natknąłem się na nformację o chińskich motocyklach. W porównaniu do nawet używanych Japońców ceny były bardzo atrakcyjne. Wykonałem kilka telefonów i coraz bardziej utwierdzałem się w przekonaniu, że to może być dobry zakup. W Olsztynie, w którym mieszkam nie było niestety przedstawiciela żadnego importera tych sprzętów. Ale od czego jest Internet!
remi3
Więcej…
 
ROMET R 150 czyli SENKE HJ 150-7 (przemono)
Zakupiony nie dawno bo prawie miesiąc temu. Przy zakupie sugerowałem się ceną i przeznaczeniem – ekonomiczny środek transportu do pracy ( 35 km w jedną stronę i centrum dużego miasta). Na początku były plany zakupu motoru typu enduro ale ceny powyżej 5000 zł za sprzęt 10-15 letni. przemono1
Więcej…
 
Jinlun 250 model Romet 250 (Ikar)
Rometa wybrałem po obejrzeniu Motobi, Keingwey'a, i Zipp'a które również są sprzedawane w Białymstoku. Stwierdziłem, że wszystkie są wariantami  JL-250, a Romet był najtańszy, 6999 zł. Za to z kuframi, gmolami i szybą, czego nie było u innych. Ceny innych: Zipp 7000, Kingwey 7200, Motobi, 7900. Romet w Białymstoku doczepił się do dwóch dealerów: samochodowego Bialmotu ( Daewoo, FSO, Rover) i rowerowego Olimpika, w którym to kupiłem swojego Rometa dnia 07.08.07. Na moją prośbę, rozpakowali i skręcali w mojej obecności. Chyba wiedzieli co robią. Wcześniej sprzedali cztery R 250 i R150, poza tym sporo skuterów i kilka 125'tek. ikar1
Więcej…
 
Romet 250-5 (Leon7112)
Motocykl nabyłem w sierpniu 2007r.Decyzja o zakupie nie była łatwa ponieważ miałem  nagrany inny motocykl.Decyzja zapadła i kupiłem można powiedzieć w ciemno, nie wiedzac nic o tym motocyklu,poza tym co dowiedziałem się od dilera tzn:że jest gwarancja i serwis.Dopiero po kupnie zacząłem wertować internet i gdy trafiłem na forum o chińskich moto,to szczena mi opadła: kurde co ja kupiłem ???
leon1
Więcej…
 
Jinlun 250 model Romet R-250 (Jarek)
Motocykl zakupiony  w sierpniu 2007, po wnikliwej lekturze forum z udziałem Shippa, Luci i Overkila - opisali możliwe kłopoty i podjąłem wyzwanie. Z całą świadomością, że maszynka będzie wymagała pracy. Początek to kilka uwag w serwisie przed montażem, ostrzeżenie o konieczności solidnego skręcenia, bo na to właśnie ludzie narzekają. Zrobili jak należy. Dopiero po ok. 500 km poluzował się podnóżek i pojawił się problem ze znalezieniem biegu. Po dokręceniu problem ustąpił. I na tym na razie koniec kłopotów. jarek1
Więcej…
 
Jinlun 250 marka Romet R-250 (abu)
Rometa R-250 rocznik 2007 kupiłem w sklepie handlującym skuterami (to był mój pierwszy błąd) i był to pierwszy motor tego typu sprowadzony przez ten sklep. Po odebraniu motoru, pierwszych przejażdżkach i lekkim opadnięciu euforii zacząłem dostrzegać wady przeglądu zerowego (ach te wspaniałe serwisy) i wziąłem się do roboty.
abu3
Więcej…
 
Romet (Andrzej)
Kupiony w lipcu 2007 roku. Kupiony i serwisowany w salonie Evolution w Tczewie.
Usterki.
Jako pierwsze odpadła śruba mocująca dźwignię sprzęgła, chyba po przebiegu 70km.
Potem zauważyłem pęknięcia na tylnej oponie po przebiegu 1800km. Walczyłem z Rometem, aż wywalczyłem nową.
romet001
Więcej…
 
Keeway Cruiser (grzeno)
Więc na samym początku nie miał to być Keeway Cruiser,moim celem był Romet R-250,podobał mi się wówczas i nadal podoba na którego zresztą wpłaciłem zaliczkę u lokalnego dilera.Czekając miesiąc....telefon, jest! Jadę i stoi Romet R-150, jakaś pomyłka przy wysyłaniu z Siedziby Rometa. Odbierając zaliczkę diler namawiał mnie abym jeszcze poczekał na 250, lecz ja mając na uwadze to iż niedługo Romet miał wprowadzić model na rok 2008, zrezygnowałem.
Mijały dni a ja wkurzałem się okropnie że jeszcze nic nie mam, wiecie jak to jest jak się na coś czeka, jak to jest na zlotach i innych wycieczkach.
grzeno

 

Więcej…
 
Jinlun 250 model Yuki Vista QM 250 (Shipp)

Motocykl z rzędowym silnikiem, takim samym jak ma większość 250-tek made in china.

Zakupu dokonałem w sierpniu 2006 roku - model z rocznika 2005. Jest to mój pierwszy motocykl i praktycznie nowicjat w motocyklowym świecie. Przed 20-tu laty otarłem się co prawda o SHL ojca, ale to zamierzchła przeszłość która nie pozostawiła żadnych istotnych doświadczeń. Decydując się na zakup nie miałem zielonego pojęcia co to właściwie jest motocykl, jakie są różnice pomiędzy poszczególnymi typami, jakie podobieństwa. Motocykl to motocykl, coś co ma dwa koła, silnik i... roztacza jakąś trudną do odparcia magię. Ale wracamy na ziemię. Wiedziałem na pewno, że nie mam zby wiele kasy a ceny w ogłoszeniach zwalały z nóg.
y1
Więcej…
 
LIFAN LF-250 model MOTO-MAGNUS EAGLE 250 (kacpero)

Motocykl stylistycznie jest praktycznie identyczny z oryginałem. Podciśnieniowy kranik paliwa, tylna lampa, kształt zbiornika z charakterystycznym dla Yamahy zamknięciem wlewu stanowią nienaganne uzpełnienie całości. Podobnie silnik. Filtr oleju, powietrza, wszystki parametry regulacyjne pokrywają się z oryginałem.

Nie ma żadnych przeciwwskazań - może poza finansowymi - aby motocykl serwisować w salonach Yamahy.

l1
Więcej…
 


Copyright © Klub Chińskich Motocykli - 2010 (design Agnes
)