Cruiser 250
cruiser250 CRUISER 250 opracowanie autorskie zespołu projektowego Keeway nie znajdujące odpowiednika w ofercie konkurencji. Aktualnie jedna z ciekawszych pozycji na krajowym rynku. Klasyczny, duży crusier inspirowany H-D FatBoy. Charakterystyczna, chromowana płaszczyzna zamykająca powierzchnie pomiędzy półkami na wysokości reflektora, rozdzielone włączniki kierunkowskazów wzorem z H-D (prawy w prawej manetce, lewy w lewej),wydechy, kształt siedziska, błotników i wreszcie kierunkowskazów wskazują na zapatrzenie w stronę Milwaukee.

W efekcie tej fascynacji Cruiser jawi się jako wyjątkowo piękny, dojrzały motocykl - stanowi też niewątpliwie przełom w stereotypach o chińskiej produkcji.
Jednostka napędowa to znana już kopia Yamahy Virago, silniczek poza wszelkimi podejrzeniami o bylejakość i awaryjność.

Dane techniczne:

Wymiary: 2280x1110x830
Rozstaw osi: 1550 mm
Masa własna: 179 kg
Max. ładowność: 155 kg
Rodzaj silnika: 4-suwowy, 2-cylindrowy, układ V, chłodzony powietrzem
Max. moc: 18.4 KM przy 9450 obr/min  Moc z blokadą (EEC)!
Max. moment obrotowy: 16 Nm / 6000 obr/min
Zapłon: CDI
Rozrusznik: elektryczny
Hamulce przód: tarczowy
tył: tarczowy
Rozmiar opon: przód 110/90 - 16  tył     120/90 - 16
Max. prędkość: 110 km/h
Spalanie: 3,4 L/100km
Zbiornik paliwa: 14 L

{gallery}/chinskie/cruiser250{/gallery}

 
Copyright © Klub Chińskich Motocykli - 2010 (design Agnes
)