ZIPP Nitro 250
zippnitro250th ZIPP Nitro 250 – to typowy, nowoczesny naked uniwersalnego przeznaczenia. Motocykl adresowany zarówno do poszukujących codziennego środka transportu jak i amatorów jazdy czysto rekreacyjnej. Prost linia klasycznego motocykla inspirowana najnowszymi trendami.
Kształt lampy, zestaw nowoczesnych zegarów, 17-calowe, odlewane obręcze, dzielona kanapa to nowinki wycinające tą jednostkę na tle konkurencji.
O ile stylistyka działa – i to całkiem nieźle – na wyobraźnię, o tyle jednostka napędowa nie powala parametrami. Silniczek pracuje bardzo ładnie w pełnym zakresie obrotów. Pomimo zaledwie 18,8KM pozwala rozpędzić Nitro do szybkości 130km/h, chociaż najlepsza szybkość przelotowa dla tego motocykla oscyluje w okolicach 100-tki.

Podwójne tarcze hamulcowe z przodu, dwutłoczoke zaciski, przewody w stalowym oplocie.
Hamulce wyjątkowo dobre i funkcjonalne, sprawdza się zwłaszcza na zatłoczonych ulicach miasta.

Dane techniczne:
Silnik: Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność: 250 cm3
Sprężanie: 9,2:1
Moc maksymalna: 18,7 KM przy 8000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 18,8 Nm przy 6500 obr/min
Zasilanie: gaźnik TK typ- ZV30 5AS
Zapłon: CDI
Akumulator: 12V / 5Ah
Rozruch: elektryczny
Sprzęgło: wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów: 5 biegowa
Przełożenie: 2,92; przednia zębatka 13; tylna 38 zębów
Napęd tylnego koła: łańcuch
Rama: stalowa, rurowa grzbietowa
Zawieszanie przód: widelec teleskopowy upside-down
Zawieszenie tył: dwuramienny wahacz stalowy, jeden element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego
Hamulec przód/tył: Hydrauliczny dwu tarczowy, dwutłoczkowy, średnica tarcz 270 mm / Hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 207 mm
Opony przód/tył: 110/70 R17 / 140/70 R17
Pojemność zbiornika paliwa: 16 l.

{gallery}chinskie/zippnitro{/gallery}

 
Copyright © Klub Chińskich Motocykli - 2010 (design Agnes
)