ZIPP TRACKER 250
zipptr250th ZIPP TRACKER 250 – to ciekawa stylistycznie wariacja na temat kompromisu pomiędzy enduro a supermoto. Przede wszystkim jest ładny. To zdecydowanie nowoczesna linia inspirowana najlepszymi, markowymi wzorcami z gatunku supermoto. Przede wszystkim w pełni profesjonalne rozwiązanie zawieszenia przedniego zawieszenia – upside down współpracującego z tyłem osadzonym za solidnym wahaczu z pojedynczym amortyzatorem. Doskonałe zespoły hamulców tarczowych wyposażono w dwutłoczkowe zaciski oraz przewody w stalowym oplocie. Te rozwiązanie doskonale dowodzą jak szybko i konkretnie poprawia się jakość motocykli importowanych a Chin.

Czterosuwowy silnik pracuje czysto i równiutko, jednak niecałe 19KM jakie oferuje 250ccm pojemności troszeczkę psuje ciekawą koncepcję motocykla o sportowym charakterze.


Dane techniczne:
Silnik - Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność - 250 cm3
Sprężanie - 9,7:1
Moc maks. - 16,5 KM przy 7500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy - 17 Nm przy 6000 obr/min
Zasilanie - gaźnik TAIKI typ- MV30P
Zapłon - CDI
Akumulator - 12V / 5Ah
Rozruch - elektryczny/nożny
Sprzęgło- wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów - 5 biegowa
Przełożenie: 2,61 przednia zębatka 14 tylna 44 zębów
Napęd tylnego koła - łańcuch
Rama - grzbietowa stalowa
Zawieszanie przód - widelec teleskopowy upside-down skok - 160 mm
Zawieszenie tył - wahacz stalowy, jeden element resorująco-tłumiący, regulacja napięcia wstępnego skok 80 mm
Hamulec p/t - hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 235,2 mm / hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 231,4
Opony p/t - 110/70 R17 / 130/70 R17
Pojemność zbiornika paliwa - 10

 

{gallery}chinskie/zipptr250{/gallery}

 
Copyright © Klub Chińskich Motocykli - 2010 (design Agnes
)