ZIPP PRO 125
zipppro125th ZIPP PRO 125 – nieźle wygląda, nieźle jeździ, a przede wszystkim niewiele kosztuje.
To lakoniczne stwierdzenie jest najlepsza definicją tego oryginalnego motocykla. Świetna stylistyka, w żadnym miejscu nie zalatująca tandetą i wymuszonym ceną kiczem. Pełen profesjonalizm. Doskonała i ekonomiczna jednostka napędowa wsparta została awangardowym rozwiązaniem zawieszenia. Zipp Pro to pierwszy chiński ścigacz, którego nie trzeba się wstydzić, ani w kontekście wyglądu ani parametrów. Niewątpliwie pojazd adresowany do odbiorcy świadomego ograniczeń jakie narzuca maleńka jednostka napędowa, nie mniej pozwalająca na dość zdecydowane poczynania na trasie.

Silniczek bezproblemowo wspina się do magicznej prędkości 120km/h a po kilku garażowych przeróbkach swobodnie przekracza 130km/h. Uwzględniając pojemność śmiało możemy uznać PRO 125 za motocykl sportowy.
Idealny pojazd dla początkującego kierowcy, zwłaszcza posiadacza kategorii A1.

Dane techniczne:
Silnik - Jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzem
Pojemność - 125 cm3
Sprężanie - 9:1
Moc maksymalna - 11 KM przy 8500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy - 9,5 Nm przy 5500 obr/min
Zasilanie - gaźnik DENI typ PZ26
Zapłon - CDI
Akumulator - 12V / 5Ah
Rozruch - elektryczny/nożny
Sprzęgło - wielotarczowe mokre
Skrzynia biegów - 5 biegowa
Przełożenie - 3,14 przednia zębatka 14 tylna 44 zębów
Napęd tylnego koła - łańcuch
Rama - stalowa - Deltabox
Zawieszanie przód - widelec teleskopowy / widelec Upside-down
Zawieszenie tył - wahacz stalowy, dwa elementy resorująco-tłumiące, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Hamulec przód - Hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 255 mm
Hamulec tył - Hydrauliczny tarczowy dwutłoczkowy, średnica tarczy 220 mm
Opony przód - 80/90 R17
Opony tył - 110/80 R17
Pojemność zbiornika paliwa - 16

{gallery}chinskie/zippro125{/gallery}

 
Copyright © Klub Chińskich Motocykli - 2010 (design Agnes
)