
|
JINLUN 250 śmiało można powiedzieć, że to kultowa maszyna wśród chińszczyzny. Protoplasta w segmencie tanich motocykli z importu. Motocykl który pod różnymi markami obronił swoją pozycje rynkową. Przez właścicieli chwalony za niezawodność, relatywnie dobre osiągi i ciekawy image. Stylistycznie inspirowany SUZUKI MARAUDER oferuje wiele elemntów konstrukcyjnych zgodnych z oryginałem.
Serce JINLUNA to dwucylindrowy, rzędowy czterosuw o mocy 19KM. Jednostka wzorowana - bardzo wiernie - na silniku niezniszczalnej HONDY REBEL. Motocykl utrzymany w konwencji klasycznego cruisera doskonały do turystyki. W pracowni inż Konrada Czwordona został opracowany wariant zastosowania wózka bocznego.
|
Na rynku obecny:
- MOTO-BI Wektor 250
- ZIPP Raven 250
- ROMET Romet 250-5
- YUKI Vista
Dane techniczne
|
Wymiary: |
2210x1090x754 |
Rozstaw osi: |
1450mm |
Waga netto: |
152kg |
Ładowność: |
162kg |
Silnik: |
234,6 ccm dwa cylindry, układ rzędowy, czterosuw, chłodzony powietrzem |
Moc: |
12kW przy 8000 obr/min. |
Max moment obrotowy: |
14.5Nm przy 7500 obr/min. |
Kompresja: |
10,2 : 1 |
Przeniesienie napędu: |
łańcuch |
Skrzynia biegów: |
5-stopniowa, manualna |
Zapłon: |
CDI |
Rozruch: |
elektryczny / nożny |
Prędkość max: |
120km/h |
Spalanie: |
3.9l/100km |
Zbiornik paliwa: |
13l |
Hamulec przód: |
tarczowy |
tył: |
bębnowy |
Ogumienie: |
przód:110/90 - 16 tył: 130/90 - 15 |
{gallery}/chinskie/jinlun250{/gallery} |